Sidor

tisdag 19 juli 2011

Vilken dag var det i går?

Kom att tänka på att jag inte gav någon uppdaterig av min semesterdag i går kväll. Får väl göra det nu i stället....
Men i ärlighetens namn så minns jag inte vilken dag i ordningen det var i går.
Inte gjorde jag något vettigt heller....
Skulle träna, men orkade inte.
Skulle röja köksskåpen, men orkade inte.

Var däremot på två kaffebesök, och scrappade lite, och installerade fyra st fläktar i sonens nya dator - och inte att förglömma:  skällde på Tele2 (de skickar ny router till oss - får se om det hjälper.... skulle inte tro det dock...).

Inte godkänd sysselsättning enligt mina mått - men det bryr inte kallendern sig om - dagen passerar i alla fall.

Nya friska tag i dag. Sitter nu med morgonkaffet på altanen och undrar vad jag skriver. Det blänker så in i tjottablängen i skärmen, att jag  - om jag inte konsentrerar mig på texten istället ser min egen spegelbild och blir pinsamt påminnd om att jag ser för jävlig ut i håret. Måste fantamig göra något åt det snart.
Snart!

Men i dag är det sol -Blir till att hitta på utesysslor i dag känner jag.

Inga kommentarer: