Sidor

onsdag 6 juli 2011

Två LO's

Två LO's som kommit till av sig själv, men inte blivit bloggade. Jag har varit med i så många utmaningar på sistone, att jag inte hunnit blogga det jag gjort sidanom - vill liksom inte dränka bloggen i scrapbooking med hänsyn till icke-scrappare som hänger här inne.

Men i alla fall, här har vi en LO till Isabels album. Misstänker nästan säker på att den gjordes till någon utmaning, men att jag inte hann elle orkade skicka in den. Eller inte. Minns ärligt talat inte....
I vilket fall består den av Craft CS med distressade kanter, lite spillpapper samt chipboard bokstäver från olika alfabet som jag har målat med akrylfärg. Jättesmart om man kan bokstäver som inte passar in i färg - men i övrigt är perfekta.

Nästa LO är gjort enbart på papper från ett kit jag fick av min syster i födelsedasgspresent. (Samt vita papper stansade med min favvo note-book-kantstans) Snabb o enkel LO att göra.


1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt!! Och rubriken på den översta - wow!! Så läckert att rama in fotona med rubriken. Och så gillar jag när man mixar fonter son du gjort!