Sidor

fredag 8 juli 2011

Skall jag känna mig bevakad?

Har ni läst mitt tidigare inlägg i dag? Om min Robbie-kalender... och lite gnäll om en mobiloperatör....
Kolla in vilken kommentar jag fick till det inlägget:
(Jag har krusidullat över namnet på den som skrev - men det var altså ingen jag känner)

Har de en sökmotor som signalerar när någon skriver något negativt? Hur skulle hon ananrs hitta min blogg? 

Och även om man får lite kalla kårar och känsla av att vara övervakad så tycker jag det var ett trevligt och muntert mail. 
KOmmer dock inte behöva deras tjänster i sommar - för jag kör annan operatör privat - och nu har jag SEMESTER!!!!

6 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Spooky men man kan faktiskt prenumerera på alla inlägg där ens namn/företagsnamn förekommer och så har tydligen XXX(telia) gjort här.
Trevlig sommar Hege!

Påll sa...

Roligt att du kryssar över namnet när man kan scrolla ner och se inlägg och namnet där :-)

Anonym sa...

Hahaha whaaaat???!!!
Men man kan ju googla efter bloggar och speciella nyckelord i bloggar.
De var kanske folk på det. Vilket nice jobb. Kolla bloggar hela dagen :)
Kram agge

Hege sa...

Påll,
Jag ville inte hänga ut henne när det var jag som gjorde inlägget - det var inget hon har bett om eller godkänt, så då vill jag inte visa namnet.. Går man till inlägget och kollar orginalkommentaren så är det ju hon sjalv som beslutat att publicera sitt namn.

Anonym sa...

Jag skrev ros om ett företag. Fick oxå komentar. Då blev Jag stolt. Hihi. Min lilla Blogger med ca 15 läsare om dagen. När Jag skriver något...

Lisa Arvidsson sa...

Hej igen!

Ja, jag kan ju lika gärna bekräfta att vi mycket riktigt har en sån där sökfunktion. Och negativt likaväl som positivt kommer upp.
Så du behöver inte känna dig bevakad annat än när du skriver om oss ; )
Tack för artigheten med namnet förresten : )

Ha nu en trevlig semester! Även om det är utan Telia ; )

/Lisa Arvidsson
Telia kundservice