Sidor

lördag 23 juli 2011

Dag 15

Guess what?????
Det har regnat i dag....

Speciellt när vi var på Jennifers 30-års-kalas på Järavallen - då regnade det JÄTTEMYCKET!
(För er som inte är bekanta i mitt närområde: Järavallen är ett friluftsområde, dvs skog och gräsmattor.) 
Men Jennifers hjälpare hade fixat med tält, så vi höll oss törrskodda och hade en trevlig eftermiddag, även om det inte blev några lekar o så på gräsmattan.

Väl hemma skyndade jag att ta fram mitt lösgodis. Hör och häpna så GLÖMDE jag ta fram det i går kväll. Efter att vi tömt halva skålen deklarerade maken att han ämnade "gå och leka med Kent".
Översatt till svenska betyder det att han går hem till sin polare Kent, där de dricker vodka/cola och spelar FIFA tills Mats tycker han har vunnit tillräckligt många matcher.

Sonen är oxå på fest, så jag är ensam hemma med en halv skål godis, ett glas vin och och ett helt scrapbord som ropar mitt namn....

Inga kommentarer: