Sidor

onsdag 27 juli 2011

Dag 19: Allt tekniken har förvägrat er i dag....

Får inte rätt på mobilbloggningen :-( 
Det är nåt med fotona som inte fungerar.  Och i o med att jag inte fattar något av det så skall jag inte tråka ner er med nån flummig förklaring på vad jag har testat och itne testat.
Ni som känner mig förstår dock att jag troligtvis inte kommer ge mig före jag har hittat lösningen, om jag så skall sitta med detta tills morgonen gryr...
Däremot skall ni få ett kort resume av vad jag har försökt förmedla under min soliga semesterdag nr 19. ( Ja - semesterdag nummer 19... inte den nittonde soliga dagen, men det kopplade ni va???)

Parasoll - med ny lina... med ett fästa av linan som skulle göra min gamla scoutledare stolt.


 Sonen som bygger ihopa en byrå

Underbar semesterhimmel med lätta moln

Möbler och färgskala i nya hallen
En strykning till på väggar o tak i morgon, och sen skall listerna målas - och SEN får möblerna flytta in

Inga kommentarer: