Sidor

torsdag 14 juli 2011

Dag 6

I morse rullade jag med mycket möda ur sängen. Ögonen kändes som om halva västra Sahara låg innanför ögonlocken.
Planen var att jogga innan jag skulle in till Lasarettet och göra MR på axlen.
Hejbaberiba vilket väder!!! Det regnade hårda pilar från sidan! Inget lätt sommarregn här inte, utan moder natur hade lagt in höst-växeln.
Men stoppade det mig? Icke! På med klader (skippade flytväst, trots att det kanske hade varit på sin plats), lite pepping av mig själv och sen bara att kasta sig ut i det. Det var inte kul! Inte det minsta! Men jag gjorde det i alla fall.

Nästa stopp var som sakt MR av axlen. Där lyckades jag med konststycket att somna. Enbart om ni legat inne i en MR kan ni förstå vilken bedrift detta var.  Men så är det inte varje dag man vaknar med halva västra sahara under ögonlocken....

Något socialt i dag?   Nope!
Vilket innebär att jag måste göra något nyttigt, och det har jag. 
Jag har städat klart övanvåningen, jag har röjt undan massa gammal skit ur kylskåpet - och jag har städad uppe på kyl o frys.
Men ärligt talat - detta är just en sådan dag jag inte vill ha på min semester: Bara en massa farande hit och dit, och vipps så är dagen slut.

Inga kommentarer: