Sidor

söndag 24 juli 2011

Dag 16

I dag har det varit strålande solsken i Häljarp. ÄNTLIGEN!!!!
Jag har bara tok-myst hela dagen.
Började med frukost på altanen i morse.
Sedan packade vi ner lite mat och begav oss till beachen.  Såklart har jag INTE badat - nån gräns får det va, men jag känner att jag är aningen bränd på axlarna. Får väl skylla mig själv att jag endast smorde in mig på morgonen.  Note to myself: "Måste smöra in dig ofta Hege"!

Körde inom McDonalds och köpte Mc Flurry på vägen hem, grillade, och så satte vi oss i trädgården och sipprade i oss de sista solstrålarna innan de försvann bakom vårt hustak.
Det har varit fantastiskt varmt även nu på kvällen, så jag har suttit ute med ett glas vin nästan fram tills nu. Men så började myggen bli så ettrig att jag beslöt mig för att gå in.

Ja - så har min dag varit :)

...eller inte....  för i verkligeten har det vansinnesregnat det mesta av dagen. Men en flicka får väl fantisera lite?

1 kommentar:

Pernilla sa...

Haha började läsa o försöka komma på vilken dag detta skulle handla om. Om jag var så mycket inne i dimman haha. Tack för ett gott skratt