Sidor

fredag 15 juli 2011

Gäster på ingång

Norgebesöket meddelar att de nu är i höjd med Göteborg, och att hund och småfolk har blivit rastade.
Jag gleder mig som et barn på julafton, och är så glad att det äntligen är någon som vågat sig på att bekämpa de 50 milen.

Det behövdes lite om-möblering av husets ordinarie invånare för att få plats med så många gäster, men det är det värt. Nu skall jag bara försöka rysta liv i de två äldsta ungdomarna här hemma så jag kommer åt deras rum (Ja, jag vet, jag är en hämsk människa som väcker dom redan klockan 13 på en fredag efftermiddag.)

1 kommentar:

Ingba sa...

Nu har jag varit och hälsat på här igen och sett allt fint du har gjort. Kul (eller läskigt) det där med telia föresten.
Håller tummarna för att vädret skall bli bra nu när du får gäster ända i från Norge.

kram Inger

PS! Känner igen mig med tonårsbarnen och snusk.