Sidor

söndag 10 juli 2011

28 dagars ledighet

I morgon börjar officiellt min semester - för då är min jourvecka oxå slut.
Jag har inga stora planer för ledigheten. Det händer massor hela tiden, men inga långa resor eller så.
För att inte hela min semester bara skall flummas bort har jag bestämt mig för att varje dag måste innehålla något vettigt.
Antingen skall detta vettiga vara något socialt (dvs få besök, åka på besök eller göra något kul med familjen) - och då måste det vara längre än bara "en kopp kaffe".
Om om inte dagen kan bjuda på någon större social aktivitet det så måste jag göra något nyttigt. Har en lååång lista av saker som bör göras, men som alltid skuts till någon annan gång. Nu hoppas jag få gjort en del av detta!

Semesteruppföljningen börjar i morgon, var välkoman att följa - och kom gärna med tips på bade roligt och mindre roligt jag borde hitta på på min semester :)


Inga kommentarer: