Sidor

måndag 18 juli 2011

Tele2 suger!!!!!!!

Jag vet att livet består av annat än att sitta vid internet. men vi lever i 2011, och tycker man kan förvänta sig bättre internet uppkoppling än såhär.


Tele2 kundtjänst är ett stort skämt; De hade mage att påstå att det var mina söners datorer som var för dårliga, och att det därför inte gick att spela onlinespel hemma hos oss.  Hur roliga är de på en skala? Deras datorer är specialbyggda speldatorer för 10-15-tusen. vad för datorer tycker Tele 2 man skall ha för att spela spel?
De senaste månaderna har vår internet uppkoppling blivit så dårlig att till och med vanligt surfande är en pina. Nu till excempel har jag snart skrivit hela detta inlägg et medan jag försöker ladda sidan med nummret till deras kunddjänst - skall bli intressant om det över huvud taget går att posta inlägget i dag, eller om jag måste koppla upp mig via mobilens 3G för att få iväg det.

Så dagen tipps från mig till er: Gå inte inom en mils radie från det sope-företaget.

Inga kommentarer: