Sidor

tisdag 19 juli 2011

semesterTID???

Varför kallas det semestertid? Skulle heta semesterotid om du frågar mig! Det är fantamig omöjligt att hålla koll på tiden överhuvudtaget när man är ledig.
Kom nyss på  - när magen kurrade som en brunbjörn - att jag inte har käkat frukost ännu.
Jag har druckit kaffe på altanen, bloggat, facebookat, ringt fyra frisörer som inte hade tid at ta hand om mitt hår, ringt jobb (bara för att jag inte kunne låta bli att lägga mig i som vanligt), klippt gräset i trädgården, klippt gräset på vår "gemensamhetsfläck", INTE klippt mitt hår - för det var det inga frisörer som hade tid med. Träffat Krille på parkeringen ( som lustigt nog kommenterade att mitt hår var långt..., bjudit mig själv på kaffe hos Krille, inte druckit kaffe hos Krille ännu, men det kommer. Satt mig vid datorn igen. Facebookat och kollat lite mera bloggar - och först nu har jag altså kommit på att jag inte har ätit frukost.
Duktig flicka!

1 kommentar:

Nyanser av vitt sa...

Tack Hege. Låt jobbet vara nu. Vi fixade 108366 i lördags:0)
hoppas du hittar en frisör som har tid med dig.
Sköt om dig
kram Agneta