Sidor

onsdag 27 juli 2011

Nya kurser hos Inzpira

Har anmält mig till en ny on-line scrapbooking kurs hos Inzpira, även denna i Mixed Media - dvs olika tekniker/material man kan avända inom scrapbooking.
Den första jag gick - som bara var en liten prova-på-kurs - var super kul. Har höga förväntningar till den nya oxå. Men den börjar först i augusti, så jag får ha lite tålamod.

Sen annonserar de även om ytterligare en online-kurs. Som jag uppfattar det är det mera fokus på skrivande. Att använda skrivande för sitt eget välbefinnande och kanske bearbetning av något, och så blanda skrivandet med lite kreativt skapande.  (Kolla in hela beskrivningen här)
Låter onekligen som något jag skulle ha glädje av.  Låter som något som MÅNGA skulle ha glädje av - inte bara scrappare.
Kan kanske vara npgot att förgylla en grå och trist höst med :)

Inga kommentarer: