Sidor

måndag 18 juli 2011

Om Inzpiras onlinekurser

Nu är det bara en månads tid kvar tills den nya tidningen Inzpira kommer ut med sitt premiärnummer!
Det kommer bli så kul!  (jag har väl sagt tidigare att flera från Scraproom-teamet ligger bakom tidningen - vilket gör det extra roligt)
Kolla in här så kan ni läsa mera om innehållet - det är inte alls bara för scrappare, utan innehåller alla möjliga former av kreativitet.


Men nu var det egentligen inte tidningen i sig jag skulle skriva om - utan jag skulle berätta att jag går på scrap-kurs online på nätet (ni har väl sett den tjusiga lilla bilden jag har uppe till höger i bloggen?

Inzpira har en gratis prova-på-kurs just nu, och det är jättekul! Ser fram emot kommande kurser oxå - jag vill lära ALLT!
Men just nu är det "Mixed Media" som gäller. I går preparerade jag bakgrunnen med gesso (något målarfärgsliknande "gegg"). Och strax skall jag ut i garaget och leta upp maskeringstape, för det behöver jag till näsa moment....
Tur att det inte är strålande väder i dag, för jag har tyvärr inte tid att vara ute.....

Inga kommentarer: