Sidor

torsdag 21 juli 2011

Såhär blev mitt kursalster


Har nu avslutat min prova-på-online-kurs hos Inzpira. Riktigt kul! Om du är det minsta lilla intresserad av scrapbooking så passa på att testa här

Detta är vad jag skapade

Jag testade "gesso" för första gången - det är det vita. Innan det torkade så stämplade vi i det, så det blev mönster, och lite av färgen från cardstocken syntes i genom.

Bakom vällpappen är det en ihopaknölat maskeringstape som fått sig en omgång med distressfärg och lite not-stämpel.
De röda hjärtan är röd akrylfärg målad med hjälp av en mall jag klippt ut i papp. ovanpå har jag målat med vit färg utspädd i vatten, och till sist har jag använt mallen att rita ett hjärta ovanpå med tuschpenna.

Som sagt - jättekul! Nästa kurs börjar i Augusti. Längtar!

Inga kommentarer: