Sidor

torsdag 21 juli 2011

Dag 12 var det i går

Vädret först: Grått o trist!
Rengjorde ugnen, och en plåt i går, men sen orkade inte arm och fingrar mera. Men fint blev det, så jag skall nog göra ett litet ryck i dag oxå. 

Handlade lite mat, och gick o småplockade lite här hemma innan det var dax att bege sig till min scrapvän Malin för en helkväll.
Vi hade jättetrevligt, och åtminstone för mig så blev det mycket scrappat. Barn med växtvärk och en hund på rymmen begränsade dock Malins tid vid scrapbordet.

Jag körde aningen fel både på väg dit o hem - att jag aldrig lär mig att gps'en i iPhonen inte hänger med lika snabbt som jag kör.....
Och på väg hem höll jag på att köra ner en hel kattfamilj :(
Mitt mellan två körfält satt en kattmamma med två eller tre kattungar.  Det var mörkt när jag körde hem, så jag såg de inte före jag var helt framme hos dom. Tack o lov satt de helt stilla och liksom väntade på att jag skulle köra förbi - men jag fick ändå hjärtat i halsgropen.

Inga kommentarer: