Sidor

fredag 15 juli 2011

Scrappa Loss, fredagsskiss v 27

Förra veckans fredagsskiss hos ScrappaLoss hittar ni här .
Jag har använt skissen nästan rakt av. Ibland är det skönt att slippa tänka själv...

Jag är oerhörd nöjd med mig själv att jag använde min bukett med kallor. De är så fina - och just för att de är så fina så har jag sparat - och sparat - och sparat på dom - tills rätt tillfälle.  Men varför det?   Varför vänta på det perfekta tillfället? det kanske inte dyker upp. Så denna underbara lilla bukett fick hänga med på denna enkla lilla LO om några timmar på minispa!

2 kommentarer:

Annelie sa...

Toppen kul att du vile följa min skiss på ScrappaLoss. Den blev ju super läcker. Nu ska jag ta min en ordentlig titt i din blogg.
TACK!!!

Mikaela sa...

snygg tolkning och kallorna var underbara!!