Sidor

onsdag 13 juli 2011

Dag 5: Crappy day är Scrappy day

Totalt väderomslag från i går.
Det har stört-regnat stora delar av dagen - och allt har i största allmenhet varit lika piss som vädret.

Mitt pisiga humör ledde till att jag stövlade ut ur Ostiopatkontoret för att han inte var klar med pågående patient i tid. Vilket i sin tur ledde till att jag fick åka tillbaka och få en senare tid.  Så halva jävla dan gick åt att köra fram och tillbaka til stan.
Sen skurade jag ungarnas badrum i 3 timmar. Äckliga grisar är de!  Gud hjälpe dom när de flyttar själv.
Och så har jag sopsorterat. Stod vid sorteringstunnorna och svor och klöktes om vartannat för att det inte var färdigsorterad i påsarna, och det luktade död skunk där uppe.

Ett par timmars scrap har jag oxå fått tid med - och jag tror minsann jag skall tillbaka till scrap-bordet nu, för nu blev det fotboll på tv igen.

Inga kommentarer: