Sidor

fredag 8 juli 2011

Tid är relativ.....

Medan jag står i en lååååååångsam telefonkö hos Telia hinner jag ta lite foton av min Robbie-kallender. För några dagar sedan - när det var dags att ändra blad till juli - upptäckte jag att jag var kvar i maj....

Så den as-läckra juni-bilden där Robbie är nästan lika snygg som Mats (eller tvärt om???) fick hänga några dagar.


 
Nu är det däremot dax att gå på semester, så jag bläddrade snabbt förbi juli, som såg ut såhär:
 

och förbereder mig gör återkomst till kontoret i Augusti....


Hoppas semesterveckorna går långsammare än att vända blad på kallendern... Ja, låt oss hoppas de går lika långsamt som telefonkön hos Telia...

2 kommentarer:

Lisa Arvidsson sa...

Haha... Ja, det är bra att du har våra telefonköer till något bra ; )
Om du vill kontakta oss under semestern sen och vill slippa slösa de dyrbara lediga minuterna i vår telefonkö, så har jag tips. Till exempel http://www.telia.se/privat/kundservice/kontaktatelia/viae-post/ : )
Nu när du redan har gått igenom halva kalendern och inte har så mycket kvar att dela med dig av, menar jag...
Förresten så får jag väl passa på att be om ursäkt för de långa köerna också. Vill du veta en av orsakerna till dem, kan du ta en titt på http://www.telia.se/privat/kundservice/aktuellt/askvader/askvader.page/

Ha en fortsatt fin sommar i alla fall!

/Lisa Arvidsson
Telia kundservice

Anonym sa...

haha ja hoppas kan man ju alltid
kram