Sidor

onsdag 2 mars 2011

Scrap: Minikurs på Scraproom


Minns ni sneak-peaken för några dagar sen? Här är hela LO'n.
Det var Helena på Scraproom som höll i en minikurs på söndagens scrapträff.  Älskar hennes scrapstil!
Huvud-detaljen i kursen var det uppklippta pussel-fotot där kanderna är slipade och sedan limmade på en svart fotomatta.
Nästa detalj är misten - den blå färgen på barkgrunnen. Vi la pappersbitar på bakgrunnen och sprejade med mist (färg) Jag har länge velat testa att mista, så det bar kul att prova - och jag vill göra om......

Film-stipen med småfoto var oxå en del av kursen. Det är en produkt av den "berömde" Tim Holtz. Han har fina grejer - men ärligt talat tycker jag Tim Holtz-produkterna är lite väl dyra :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag känner mig ganska låst för polisen skiter i att kolla upp de adresser jag har. de säger bara att anmälan eg var onödig eftersom hon inte är försvunnen eftersom hon svarar på mina mess

Malin sa...

Jätte fin den blev !!