Sidor

tisdag 15 mars 2011

Fötterna på jorden... Trodde ni ja!

...men då trodde ni fel.
För Fötterna på jorden har tagit sÄsongsuppehåll.  Ja, jag forsöke berätta det förra veckan, men lite stavnings-bekymmer kom emellan och distraherade mig.
Så är det i alla fall, inga flera skor på ett tag. 
Men hav förtröstan (eller "Säg den lycka som vara evigt" tänker kanske någon av er...) Det kommer nog en vända till till våren, när sommarskorna gör entre.

I stället har jag kommit på en ny idé. Den nästa följetongen här på bloggen kommer heta "halv åtta hos mig"
Innehåller kommer förbli ett mysterium ett tag till, men jag kan avslöja att inläggen kommer släppas klockan 19:30  på en ännu ej fastställd dag i veckan.
Nu är ni nyfikna kan jag tänka mig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Såååå kul :)
/agge