Sidor

tisdag 1 mars 2011

Naprapaten i dag

Min naprapat var inte helt nöjd med att jag inte blivit bättre.
Nehej???? Vad tror hon jag är då?
Hon körde på muskulärt = massage = skönt - och det är ju bra, för nu är mina subventionerade tider förbrukade och jag får punga ut med 480spänn per gång.
Tidigare har hon knakat i leder och så, men det var itne så mycket mera att knaka loss nu.

Sa jag att det var skönt? Ja - det var då det... när jag var där. Nu känner jag mig mest mörbultad.

Vidare.......  Jo, till sisst kom ju det jag fasat för...  "Du får nog trappa ner lite på träningen så att armen får vila" (Jag hörde messt "Bla-bla-bla-bla-la-bla-bla-bla-blaaaaa")
Det innebär egentligen bara att jag måste lägga om min träning. Jag får göra allt som inte gör ont i armen - bara jag använder båda sidorna av kroppen.
Dvs Zumba, Step mm där jag senaste månaderna har haft högerarmen hängande som ett bihang och fäktat på med vänstern, är numera bannlyst - det skapar överbelastningar på andra ställen.
Så det får bli Spinn, jogging och liknande för mig ett tag i stället.
Och med det så går jag och byter om till dagens spinningpass :)

Inga kommentarer: