Sidor

måndag 14 mars 2011

Mardröm

Jag har haft flera otäcka drömmar på sistone. Har väl några inre demoner jag fightas med eller nåt....
Den senaste i ordningen var i natt:
Kommer glad i hågen till gymmet i Häljarp för att träna spinning - och så är det helt tommt där.
Ljuset är släckt, dörren står på vid gavel och receptionen är tom på såväl personal som dator-utrustning mm.
Ajajaj -  inbrott tänkte jag. (i drömmen då såklart, för jag sover fortfarande)
Men icke! Det visade sig att gymmet hade lagts ner.
Anar ni vilken panik jag fick?

Även efter att jag vaknat och insett att det hela bara var en dröm hade jag en ond klump i magen.
Tack och lov var det mera folk än någonsin på gymmet när jag kom dit i kväll, så det ligger nog inget i mina nattliga fantasiutflykter.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Iihhhh vilken mardröm. :)

Anonym sa...

Meeeen Hege :)
Kram
Agge