Sidor

fredag 11 mars 2011

Biggest Looser vecka 10

Fredag kväll igen!!!!!! Och jag förstår att ni sitter på nålar och väntar på veckans resultat i Biggest Looser Häljarp!

Vikt: -0,6kg
Helt ok viktnedgång, men fortfarande långt över blåa strecket.

Träning:
Ni har väl inte ungått att läsa att jag börjat styrketräna? Instruktion i onsdags, och mitt första pass på egenhand i dag. Jag kommer köra med mycket låga vikter ett tag för att hitta rätt - speciellt på arm/axlar. Men jag skall i alla fall forsöka få in någon bra rutin där jag styrketräna utan att det inkräktar för mycket på konditionsträningen.
Och ja, U - det var tjejkvällen som fick fart på mig. Men det är väl ingen överraskning, du har alltid varit min stora guru och inspirationskälla när det gäller träning :-)    ("Kom igen nu - det är bara en timme av ditt liv!")

Och i dag hade Mats ny-premiär som spinninginstruktör på gymmet. Jag var där, och han skötte sig galant (vilket betyder att han körde skiten ur oss...)

Mat:
Frossade rätt rejält i godis förra helgen, men det får man lov till ibland!!! Och eftermiddagsmålet på jobb har det blivit dårligt med denna veckan, för jag har glömt köpa Keso... Men frukt har det blivit på eftermiddagarna i alla fall, och jag har klarat träningen på det oxå.

Inga kommentarer: