Sidor

måndag 7 mars 2011

Nytt kapittel

Har förlikat mig med att det inte blir någon Zumba den närmsta tiden.  Och i dag bokade jag tid för att lägga upp ett styrketräningsprogram på gymmet.
Tänkte fokusera styrketräningen på förebyggende träning. Stärka upp de muskler som tar hand om mina problem-områden: Knä, ljumskar, axel. Tja... det låter som att jag kommer behöva övningar för hela kroppen.

Hatar styrketräning. Det är sååååååå boooooring!!!!
Men jag har lärt mig älska annan träning, så det finns kanske hopp om att jag åtminstone skall kunna lära mig gilla även styrketräning pyttelite...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en bra idé. Lycka till!
Agge

Anonym sa...

Zumba är hur kul som helst. Känns bra i kroppen efter ett pass.
Jag köpte en box via nätet så nu kan jag köra hemma när jag vill. Kolla in på www.uffessakerochting.se Det kan jag rekomendera. MVH -Sofia