Sidor

söndag 20 mars 2011

48 stycken blev det - och nu är det trångt....

Ni som sett mig på jobb på sistone har kanske reflekterat att jag alltid haft jobba-jackan på mig. Förklaringen är att jag inte har haft några andra kläder att ha på mig.... I min garderob har det ekat, sånär som på några kortärmade toppar. Och så kallt som det varit på sistone kan jag inte gå runt i kortarmat. Lösningen har varit att klä sig i de korta topparna, och ta på sig Haldex-jackan när man kommit till jobb.

Men nu är det slut på det för ett tag framöver.
I dag har jag nämligen strykit mig genom hela min tvätthög. 48 stycken toppar, tröjor, koftor, t-shits är nu på plats i garderoben igen -  och det är aningen trångt....men på ett bra sätt.

1 kommentar:

Unknown sa...

ooo la laaaa ingen dålig strykhög där inte.. :)) Skönt den är " tom" nu iaf ;))
Om det blir intervaller så hojtar vi till, lovar, vet själv att det inte är lätt att komma igång. Hade inte Jocke sagt ngt hade jag nog inte funderat så mycket :))