Sidor

tisdag 8 mars 2011

Fötterna på jorden del 8


Hur kunde jag missa???? Jag ber som hemskt mycket om ursäkt - men det kom lite fotboll i vägen.  Och inte vilken fotboll som helst - utan Champions League.
Och när det är fotboll på TV - då kan jag helt ostört smyga upp till min scraphörna, och det var just vad jag gjorde i dag... och glömde bort denna veckans höjdpunkt ;-)

Ja, ja, ja... den som väntar på något gott...
Jag vill i dag presentera er för mina spinningskor. De har stått orörda hela vintern! Inte för att jag inte har tränat någon spinning, utan för att jag skyllde mitt knäont på skorna. 
Men de har fått en andra chans, och är numera med i leken igen. Låt oss se hur länge det varar - mycket spinning lär det i alla fall bli framöver.
Visste ni förresten att Mats skall börja hålla spinn-pass igen? Premiär på fredag, och jag är såklart anmäld :-) 

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket fina. Ser fram emot att Mats skall plåga mig på spinningpass senare :)
Kram agge