Sidor

tisdag 15 mars 2011

Det kan ta några minuter

Har sen i går kväll forsökt installera en demoverisn av Photoshop Elements på min dator. Trött på konstiga versioner jag haft tidigare, och kör nu på riktiga grejer nerladdad från Adobe's hemsida.
"Detta blir bra" tänkte jag med lite hopp om framtiden i går kväll.
Nu - snart ett dygn senare har jag fortfarande inte lyckats installera det satans programmet.

Kul?
Nej, tycker inte det....

Nu har jag kommit till ett ställe där installationsprogrammet säger "bla-bla-bla-bla-bla-bla det kan ta några minuter"
Hur lång tid är några minuter? Om de tänkt till ordentligt nr de progamerade denna skiten hade de lagt in lite kontroller som först kollade status på datorn - och i fall de hittade ett exemplar som min så skulle i stället textremsan "bla-bla-bla-bla-bla-bla det kan ta några dygn" visats.



Men jag är inte bitter - den som väntar på något gott :o)

Inga kommentarer: