Sidor

måndag 28 mars 2011

Gravidfoto

Jag har fått förtroendet att agera magfotograf för Agge och Mickes gravidmage.
Såååå kul! Och trots att jag inte är 100% nöjd med själva fotokvaliteten, sä tycker även jag trots min självkritiska inställning att det blev många fina bilder.
Jag har lekt lite i Photoshop oxå, och det är otroligt vilken skillnad det kan göra med lite ramar och andra effekter.

Här kommer ett litet urval:


Första officiella familjefotot:


Titta vilket härlig bowlingklot!!!


Mitt favoritfoto:


Och lite kull måste man ju ha oxå...


Inte bland mina favoriter från början, men Piotr berömde det, och då får det såklart komma med på bloggen... och det växer faktiskt när man tittat lite på det.


Några bilder till finns inne på Agges blogg oxå.

2 kommentarer:

Åse sa...

Fina bilder :)

Anonym sa...

Superfina bilder på en fin liten familj...:))//Palle