Sidor

fredag 18 mars 2011

Biggest looser vecka 11

Ny vecka, nya besvikelser :o(
Vikt:
Har gått upp lite igen, och ligger nu på samma nivå som för 6 veckor sen.  Det har liksom gått lite upp och lite ner, och kurvan ser inte allt kul ut just nu.
Vet faktiskt inte vad jag gör fel, så jag tar tacksamt emot tips och råd.

Träning:
Har inte styrketränat något alls denna veckan. Jag hittar inte tiden tyvärr. Planen var ju att jag skulle styrketräna innan de vanliga träningspassen, men jag kommer aldrig ifrån jobb i tid.
Denna veckan har jag dessutom varit förkyld, så jag har haft två vilodagar.
Nej, det blir till att göra en ordentlig planering så jag kommer igång med styrketräningen!!!!


Mat:
Blir lite tjatigt detta, men jag sköter mig bra med maten. Frukost, lucsh, mellanmål, middag.
Lite godis på helgen och i övrigt inget tjafs. Åt några näver popcorn i går kväll förresten...

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag har hört att muskler väger mer än fett, om det är till någon tröst... Har du mätt dig någon gång? Jag glömde bort det och ångrar mig idag.. Du äter ju helt rätt, så det har ju inte med det att göra.. Jag hade sett det som mycket träning...! Kanske tränat mycket och inte gett kroppen tillräckligt med "vila", ? Det fick jag själv höra häromdagen iaf, att det skulle vara bra.... Håller tummarna för dig, kämpa på, det kommer vända!