Sidor

torsdag 24 september 2009

Vem är jag?

Kunde inte låta bli... såg att Charlotte , en bloggerska jag följer, hade skickat en fråga till 118118's supersök om vem hon var. Så jag gjorde samma sak....

Detta är altså mig....
"Du är kanske en man vid namn Erik som bor i Stockholm, eller en kvinna vid namn Maria som bor i Göteborg. Detta baseras på att Erik och Maria är Sveriges vanligaste pojknamn resp. flicknamn. Stockholm och Göteborg är Sveriges största resp. 2:a största stad. Mvh Eniro 118118"

Hur kommer de på vad de skall svara? Måste va' himla roligt att jobba på Eniro. Vilka underbart korkade frågor de måste få. Tänk att sitta i den växeln en lördagkväll...

1 kommentar:

den galna mamman sa...

haha vad lustigt att du besökte min blogg idag :) jag var nämligen inne hos dig och snoka igår men orkade aldrig skriva en kommentar, jag hittade dig i charlottes blogg igår :) vilka underbara katt bilder, är sjukt svag för katter kanske ska kolla med eniro om vem jag är med hahaha man kanske får veta saker som man inte vill