Sidor

söndag 27 september 2009

Barnpassningshelgen i bilder

Kolla in håren på dessa tjejerna
Och detta leendet.... Det är nog bara för pappa att börja spara ihopa till en hagelbössa, för om 10 år lär det finnas gott om finniga killar i målbrottet runt deras hus...
Jo, man kan visst det ha strumport på händerna... det ser du väl... och jag har på mig dom för att jag vill det!!!! har du några problem med det eller?

Sov som en stock till klockan 8.30, och då slank det ner flera leverpastej-mackor.

Morgonbestyr. Måste ju göra oss i ordning, för vi skall ut på utflykt.


Jag KAN ta på mig byxorna själv.

Sofie hjälper tante Hege att dra kärran med storasyrran.

Får nog putta på lite bakifrån oxå tror jag - tante Hege orkar nog inte detta själv.
Men det är kuul att åka med oxå :o)

Upp och ner, ner och upp, grisen gal i gransens topp:

Tur att Alex håller i mig, det är rätt så långt ner här...














2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar ju ha gått jätte bra med tjejerna i helgen! Verkligen kul..
Alex är duktig, han hade passat som store bror till en liiiten BEBIS :-)
/Jennifer

Anonym sa...

Finns inte på kartan!! /Mats