Sidor

måndag 21 september 2009

Positiva jag...

Vågen gnisslar och skriker och pustar och frustar lika mycket nu som för nästan 4 veckor sedan . Spelar ingen roll hur forsiktigt jag smyger upp på den.

Blir så trött att jag inte ens orkar skriva något mera om det.
Sur och deppig blir jag!

Hatar alla naturligt smala människor och alla som har ork och viljestyrka att träna dag och natt.
Och medan jag ändå hatar, så passar jag på att hata alla som inte bryr sig om sin vikt, och dom som bryr sig om den trots att de egentligen inte behöver.
Har jag missat någon? Någon där ute som känner sig glömda?

Nu skall jag ställa mig på crosstrainern' i en timme. Till vilken nytt då? Ingen j..la nytta alls!
Tack och hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hatar osså alla de där ute som är nöjda med hur de är. vilken jävla load of crap... Varför ska jag ha apelsinhud med blemmor, celluliter och åderbrock? varför kan jag inte ha en 25-årings kropp? hur ser jag då ut när jag är 50?
Är det kört för mig redan? nej friska tag. Invägning Onsdag! By the way, jag vet inte om jag pallar till jobb o träna imorrn!
Vi får se!
See ya