Sidor

söndag 13 september 2009

Ullared woohoooooo :o)

Vi var på Ullared med hela familjen i går.
Ullared är mitt Mecca - jag längtar i veckor innan vi åker dit. Och jag planerar och gör lister och sorterar i skåp för att få plats med allt jag släpar hem.
I går hade jag planerat att förnya min garderob. Tänkte köpa ett gäng sköna tunikor eller något liknande trevligt att ha på jobb. Men jag hittade inget :o(
Jag vet inte om det var för att det faktiskt inte var något i min smak denna gången, eller om jag känner mig stressad när familjen är med.
Jag borde inte vara stressad. Det var lite folk, barnen gick själva och hittade kläder till sig, och Mats försvann till teknikavdelningen eller nåt. Men ändå... jag fick liksom inte till det i går.
Det skall bli intressannt att se om min kompis Angeliqa har handlat något - Hon var med ett gäng polare. För om hon har hittat massor så är det helt enkelt så att jag inte kan shoppa när familjen är i samma shoppingcenter...
Men tro inte att jag åkte därifrån utan någonting alls... Vi hade ett imponerande kvitto på närmre en meter från Gekås (huvudaffären i Ullared för de som inte känner till omgivningarna...) där jag bland annat fått med mig lite scrapbooking-saker.
Sen var jag för första gången på Panduro Outlet. Mmmmm :o)) Massor av scrapooking till låga priser :o) Me like!!! Och tro det eller ej, men jag hittade ytterligare scrpbookingsaaker i en tredje affär vi var inne i. Så jag satt som ett abrn på vardagsrumsgolvet i går och plockade upp alla mina nya leksaker...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjabba...
Jag hittade inte så mycket tunikor heller, men jag kom därifrån med 3 par jeans, något härligt stickat till höst och lite träningskläder. Var hittade du en tredje affär med scrapbooking? Vi hittade till panduro outlet, härlig affär =)
Kram på dig!