Sidor

torsdag 3 september 2009

Ingen bra dag....

Börja inte tycka synd om mig redan nu - Det mesta är självförvållat - Låt mig summera dagen så får vi se...

Torsdag = träning innan jobb.
När jag vaknade med ett ryck klockan 7.45 så lovar jag att det inte fantes någon tid till träning.... Ringde chefen, kastade mig i duschen, och med andan i halsen hann jag till dagens 2:a möte (det första fick chefen ta hand om ) Här har vi altså dagens första miss - ingen träning på morgonen.
Sen gick allt i en rasande fart. Innan jag visste ordet av det var det långt ut på förmiddagen, och jag hade fortfarande inte ätit frukost.
Ååååååå!!!!!!!!! Jag skulle ju vara så duktig med frukosten, och så missar jag det redan på tredje dagen eller vad det nu är. Bättre sent än aldrig åt jag i alla fall mina två grova leverpastejmackor.
Lunchen klarade jag utan problem. Det var en så fulländad tallriksmodell man kan föreställa sig. vilken hälsoguru som helst skulle varit stolt över mig :o)

Nu började jag se slutet på dagen. Planerade att träna när jag kom hem från jobb, som kompensation för den uteblivna morgonträningen, och tänkte ut en kvällsmat som skulle bestå utav räksallad.
Räksalladen förstod jag strax därpå att det inte skulle bli något av, då jag insåg att jag inte hade någon plånbok med mig till jobb :o(

Sen vet jag inte riktigt vad som hände resten av dagen. Helt plötesligt var det kaos överallt, och när jag väl parkerade rumpan i soffan hemma så var klockan närmre 19. Hur mycket energi tror ni jag hade då? Det ända jag hade i överflöd var självömkan. Denna självömkan resulterade i att jag sket i att träna, och länsade skåpen på det som fantes av onyttigheter.
Och nu sitter jag altså här, och summerar det hela med att detta inte alls var någon bra dag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Hege........ Jag har 4 veckor utan godis på söndag/U