Sidor

torsdag 1 oktober 2009

Nu är dom arga igen...

Ni vet de där muskel embryona jag berättade om i mitten av Augusti (kolla här om ni inte läste inlägget när det begav sig)
Nu har jag lyckats reta upp dom igen...

Jag har ju tränat väldans flitigt den senaste tiden, och troligtvis tyckte de små jäklarna att jag började bli lite för kaxig - har ju inte haft någon träningsverk att snacka om senaste månaden - så de bestämde sig för att ställa till med jäkelskap.

Den avgörande faktorn var nog att jag i går avvek från crosstrainer och rodd som de har blivit vana vid, och dristade mig att köra ett mage/rygg program på DVD, och då vaknade dom till liv de små rackarna!

Sen i eftermiddags har de varit i full gång längs revbensspjällen på ryggen. Med krigsmålade ansikten har de skrikit och stampat och huggit och bitit. Jag kan nästan föreställa mig dom som små ettriga indianmyror som dansar krigsdans runt en totempåle!

Men vet ni vad? Jag är inte rädd för dom!
Jag vann över dom förra gången, och jag skall göra det igen! Och nästa gång de vågar sig fram skall jag stampa tillbaka ännu en gång! De kan helt enkelt inte vinna över mig, för jag är oövervinnelig!

Hör ni det - Oövervinnelig!!!!!

Inga kommentarer: