Sidor

söndag 4 oktober 2009

Det fungerade!!!!!

Nu när jag äntligen är lycklig ägare av en N86 gäller det att sätta sig på skolbänken för att forsöka lära sig hur allt fungerar.


Jag kan lova er att det inte är lätt att lära en gammal hund att sitta.


Bara en så liten bagtell som att mellanslagstangenten sitter på annat ställe på Nokian än på Sony Ericsson ställer till det för mig- varje gång jag forsökt göra ett mellanslag har jag iställe kopplat bort T9, och ändrat till stora bokstaver - Gissa om det kommit många svordommar ur denna mun.... Dax att tvätta sig med grönsåpa tror jag!


Men - nu är första hindret avklarat - jag har fått till mobilbloggningen. Det fungerar inte på samm sätt som med min gamla, här får jag skicka som ett e-mail, och jag såg att mailservern passade på att lägga in lite reklam. Ber om ursäkt för det, och hoppas ni kan leva med att denna kanal inte är helt reklamfri :o(

Bilden på Curran har mobilbloggats från soffn, via WLAN. Jag gör ett nytt test senare i dag från någonannanstans där jag använder 3G (om det nu är möjligt att ta sig ur huset, så som vädret är nu :o(


Jag har dessutom forsökt ringa med telefonen!!! Hör och häpna -även detta kan man göra med min lilla supermaskin :o)

Nu måste jag sätta mig och leka vidare....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad!
Kram Agge
http://angeliqajonsson.blogg.se/2009/october/utmaning.html