Sidor

söndag 18 oktober 2009

Dop

Skall på dop i dag till Lille Isabel (Min Store Isabel bor i Lindome med lillsyrran Sofie . Skit, det börjar bli krångligt att hålla isär dom nu, alla tjejerna....)
I alla fall - jag skall på dop. Har gjort ett scrapbookingalbum till henne - det är därför jag varit så upptagen i veckan.´(och ja, Ismo och Marie - det är därför jag snokade bland era foton i helgen...)

Och det var värt den tiden jag jag ner. Det blev så himla fint - jag är så stolt över det att jag måste visa upp det för er här. Det är inte så många sidor ännu - tanken är att jag skall göra nya sidor efterhand.


3 kommentarer:

Åse sa...

Så fin present Hege. Isabel får ett fint minne av sin första tid här på jorden

Anonym sa...

Verkligen jätte fint Hege! Jag förstår att du varit upptagen om kvällarna. HUr gick det med blocket som du letade så febrilt efter? Hittade du det?
/ Jennifer

Karina sa...

wow vad fint! Jag har scrappat sedan hösten 07. Är ingen expert men ett och annat råd kan jag kanske bistå med om du behöver ;O) Lägger till en länk från mig till dig och hälsar på en annan dag.
Kram