Sidor

måndag 26 oktober 2009

Just nu

Orkar inte göra något.
Har precis kommit hem till.... ingenting alls... huset är tommt!
Inga barn, ingen make, inte ens några katter är inne.
Jag är trött! Orkar inte packa upp efter helgens utflykt. Orkar inte packa upp påsen jag handlade på Ullared.
Jag har inte satt på någon musik. Det ända jag har gjort är att kolsyra lite vatten innan jag la mig på soffan och kollade genom dagens händelser på facebook.
Nu är det gjort, och jag borde gå till sängs.
Jag borde gå upp klockan 6 i morgon för att hinna träna innan jobb. Det blev nämligen ingen träning på mig i kväll heller. 4 dagar utan någon motion.
Suck, jag är på väg in i förfallet...
Och så har jag massor att skriva om från helgen - men jag orkar inte det heller...

1 kommentar:

Åse sa...

Det är hårt att vara på topp Hege. Hoppas att du hade kul i Norge.
Tur för dig att det bara blev en påse från Ullared....Vi ska ju snart köra upp.