Sidor

tisdag 27 oktober 2009

Klassfesten

DET VAR SÅ KUUL!!!!!!

Hörde ni ??? SÅÅÅÅÅ KUUUL!!!!!

Om ni någonsin blir bjuden på återförening; Tveka inte.
Det var ingen som brydde sig det minste om man var tjock eller smal eller fattig eller rik. Från det ögonblick jag kom innanför dörrarna så var det gamla minnen som diskuterades, inga nya bedrifter.
Jag kom på nästa dag, att jag nästan inte hade fått veta något nytt om folk. Visst - några upplysningar om barn och äkat hälfter hade väl tagits upp, men som sagt så var detta kvällen för gamla minnen.

Glömde helt att fråga folk om de ville var med på bloggen, så jag kan tyvärr inte publisera några foton (inte för att jag har så många, för jag glömde helt bort att fotografera oxå...)

1 kommentar:

charlotte sa...

jag var också på en återföreningsfest med alla 9:or. det var kul att se hur snabbt man föll tillbaka i sina gamla roller