Sidor

fredag 16 oktober 2009

Höstmätarträdet och lite annat

Sicken vecka detta har varit!

Varje kväll, lagom tills att det var dax att gå till sängs, har jag kommit på mig själv att jag varken har bloggat, varit på Facebook eller ens läst Aftonbladet.

Har liksom haft fullt upp med annat.
I helgen för exempel så var jag ute på långpromenad. Passade på att fotta "Höstmätarträdet", Det börjar ändra färg nu.


Fottade annat oxå - min underbara lilla telefon fick ju såklart följa med på promenaden för jag ville se vad den gick för i kameraväg.
Här är till exempel Majsåkern jag berättade om i mitt skräck-inlägg (här ), Den är inte alls lika skrämmande i dagsljus, som den är när det är mörkt.
Och ett annorlunda träd... Undrar vad det har varit med om? En höststorm för länge sedan?


Och några bär.....


Inga kommentarer: