Sidor

fredag 23 oktober 2009

Frizon

Är ju som bekant i Norge över helgen för att gå på klassfest.

Först var jag lite bekymrad för att jag inte skall få träna något i helgen. Hela fredag, lördag och söndag utan träningsmöjligheter.

Sen blev jag lite bekymrad över att jag kommer äta extra mycket. Hos pappa ställs det ständigt något nytt framför mig.
Just nu till exempel så satte min styvmor fram en skål med chips och sade kort och gott "Ät". Och vad gör jag? Jo, jag äter....
Och i morgon skall jag besöka min syster, och där brukar det alltid serveras goda onyttigheter, och i morgon kväll blir det partaj - inte helt kalorifritt...

Så jag har bestämt mig för att denna helgen är en frizon. Inga kalorier räknas. Inga!!!!
Hör du det vågen? Inga!!!
Och du vågen...på måndag skall jag kontrollväga och se om du har förstått!

Inga kommentarer: