Sidor

tisdag 13 oktober 2009

10 Sanningar om mig

Fick en utmaning av Charlotte. (Ännu en som insett att jag inte kan säga nej till sådant...)

Utmaningen lyder: Skriv 10 sanningar om dig själv.

Okey... Here we go!

1. Är kontrollfreak - skulle gärna göra allt här i världen själv, så jag visste att det blev gjort på det sättet jag ville ha det.
2. Avskyr fettet på min kropp, trots att jag VET att det inte är så illa.
3. Tror på rättvisa - eller rättare sagt avskyr orättvisa!!
4. Älskar ljudböcker. Forsöker läsa sjäv, men hallåååå - det är så mycket skönare när någon läser för mig...
5. Har en vilja av stål - om jag brinner för något...annars lägger jag mig gärna.
6. Har stärk modersinnstinkt - om något händer mina barn kommer kattmamman fram.
7. Kan inte säga nej till en utmaning. Både på gott och ont... har ju faktiskt varit snusfri i snart ett år pga just en sådan...
8. Bjuder gärna och ofta på mig själv.
9. Smyg-äter godis - och tror på fullt allvar att om ingen ser det, så innehåller det inga kalorier.
10. Älskar att planera och påbörja saker. (Tänk om jag vore lika bra på att slutför allt)

Skickar utmningen vidare till Angeliqa, Åse och Marie

1 kommentar:

charlotte sa...

visst är det roligt att påbörja nya grejer men när de är halvfärdiga då är det bara en börda