Sidor

söndag 16 augusti 2009

Räkfrossa

I går hade jag fullständig bloggtorka. Kom inte på något att skriva om. Att det dessutom inte hände så värst mycket hjälpte ju inte till ett dugg. I dag däremot har jag massor av idéer.
Jag kan till exempel börja berätta om slutet på gårdagen.
Jag och Mats blev fruktansvärd sugna på räkor. Så vi slopade de förbestämda middags planerna (som förövrigt var fetaostgratinerad lax), och jag åkte iväg till Centan för att handla räkor på Willys. Fördelen med detta var att jag kunde gå en liten runda inne på Centan också – och som av en händelse gick jag därifrån med en liten påse med Scrap-saker från Panduro :o)
Jag kom hem med räkor i alla fall – så i gårkväll mumsade vi i oss över 1,5kg räkor och rostade mackor och majonnäs förstås. Ummmm vad det är gott.

Inga kommentarer: