Sidor

torsdag 27 augusti 2009

Den nakna sanningen

Precis såhär ligger det till. Jag skall inte hymla om det, utan ger er den nakna sanningen. Min förhoppning är ju att denna offentliga utlämning skall få mig att känna mig mera pressad att göra något åt elendet.

Min vikt, endast iförd Canon EOS 400D:


Mitt midjemått, på det smalaste stället jag kunne hitta :
Dessa siffror skall minskas innan almanckan visar 2010. Hur jag skall gå tillväga har jag inte bestämt, men jag tar gladeligen emot hjälp, inspiration och glada tillrop.
Målet är < 70 kg och < 80cm
Önska mig lycka till....

2 kommentarer:

Anonym sa...

NR1 vi ska sluta äta däck när vi känner att det går emot oss på jobb. Däck = godis däck för alla er som inte förstår mig..
NR2 trots att det låter sjukt jobbigt så får du väl försöka hålla i träningen som du så fint påbörjat under tisdagarna och torsdagarna.
NR3 skapa dig levnadsregler :-)

/Jennifer

Anonym sa...

Det kommer bli jättebra, våra träningar på jobb är en finfin start på vårt nya friska liv =) jag menar inte att vi ska bli superfriska med detsamma, då tror jag att det blir för jobbigt och avancerat, men den takten vi kör nu + promenader till ditt träd kommer göra susen =)
Ses imorrn, och DÅ får vi äta gottis hehehe...
Kram Agge