Sidor

fredag 14 augusti 2009

Är det ett modellagentur jag arbetar på???

Som ni såg i sista inlägget innan ”presstopp” i går lade jag in ett underbart foto på Jennifer.


Nu har jag inte så många läsare, så ni vet nog alla vem Jennifer är – men om jag nu för ett litet tag låtsas att jag är en berömd bloggerska med tusentals läsare får jag ju faktiskt förtydliga mig lite…
Jennifer är min jobbakompis. Hon är min närmsta stöttepelare på det dårhus vi till vardags kallar Haldex, och det är hon och jag som ser till att det finns komponenter i lager för att producera våra kopplingar.
Jennifer var alltså på fotografering i går – och tog massor av underbara bilder. En fick ni se redan i går, och här kommer en till. Jisses va snyggt!


Nu är inte Jennifer den enda fotomodellen jag jobbar med. På vår produktionsplanering (dvs de som planerar vad för kopplingar vi skall producera) har vi ytterligare två tjejer – Linda och Marie – och även Marie har varit iväg och tagit underbara modellfoton. Kolla in detta bombnerslaget!


Snacka om att jag blir avis! Jag vill också bli sminkat så fint och fotad med Carolafläkt i håret!
Nu är det så att jag faktiskt kanske skall det snart, så bli inte förvånad om det dyker upp en liknande bild på mig här på bloggen!

1 kommentar:

Åse sa...

Det låter kul. Jag hade oxå velat att bli modell för en dag