Sidor

måndag 31 augusti 2009

Back in Town

Kom hem från Stockholm i går kväll, som en ny och bättre människa.
Kickstartade mitt nya liv däruppe med 10km gå-lunka-löp, och har sen dess i all fall TÄNKT nyttigt. Att jag inte har VARIT lika nyttig beror på flera faktorer;
1. Jag körde halva vägen hem från Stockholm och då behövde jag godis för att hålla mig vaken,
2. Jag hade inte hunnit handla något nyttigt att lägga i kyskåpet på jobb, så jag var tvungen att köpa en baguett till frukost.
Men jag ser dessa två petitesser som ett bevis på att man kan lära av sina misstag - har nämligen inte ätit annat godis i dag - och jag har handlat grovt bröd och leverpastej att äta till frukost på jobb.

Och guess what? Trots att det nu duggregnar ute skall jag ut på en promenad så fort jag har postat detta inlägget! Vilket är nu!....

.....Nu.......


.....Nu är det absolut!

....Ähhhhh, shit, lika bra att göra det... NU!!

Inga kommentarer: