Sidor

fredag 27 januari 2012

Tutorial video hos Finnabair

Jag har halkat in på en riktigt begåvad scrappares sida, och där hittade jag (en riktigt lång) film där hon visar hur hon har gjort en Layout.

Kolla sidan här

Min LO blev till slut såhär


Det är mycket dekorationer och detaljer på denna LO'n - för at vara mig... och jag tog några foto under resans gång för att se hur det hade sett ut om jag "slutat pimpa" på ett tidigare stadie.

Så här till exempel (fast troligtvis med en titel) hade den antagligen sett ut om jag hade ansett mig klar där jag brukar vara nöjd.

Här har jag fått på lite mera dekorationer  - det är minsann inte så lätt som det ser ut att dekorera. Jag har lite decos på min LO om ni jämför med orginalet i videon....

Slutligen lite mist över det hela.

Sen satte jag dit titlen och då är vi tillbaka på första bilden och slutresultatet.
Vad tycker ni? När var den finast?


Inga kommentarer: