Sidor

onsdag 11 januari 2012

Det sista jag kan visa från 2011

Har en pissig vecka.
Asmycket att göra på jobb, fortfarande förkyld (fast det är inte mycket kvar nu tror jag)
Hittar inte riktigt scrapinspirationen heller.
Men jag var på scrapträff i söndags, och då lossnade det lite tack och lov, så jag är nog snart tillbaka i go form :-)
Innan jag börjar visa nya saker vill jag bara "rensa undan" lite gammalt som legat kvar.

I och med detta inlägget har jag rensat allt som är kvar av obloggade 2011-alster.
Som jag får blogga vill säga... för jag har några godbitar som får ligga ett litet tag till ;-)

Denna gjorde jag på Hyllingeträffen i November. När jag kom hem meddelade maken att Gluggstorp var felstavat...
Nåja... rättstavning har aldrig varit min stärka sida....

En LO om Robins skolavslutning i 9:an
Mask, mist och rubons - och lite klistermärken.

 

Inga kommentarer: