Sidor

tisdag 31 januari 2012

Då har man gjort det oxå.....

Backar ut ur garaget, kör till jobb, retar mig över det konstiga skramlande ljud bilen ger från sig emellanåt - och svär lite över maken som fyllt bagaget med sommardäck och fälg-skydd på ett mycket ostrukturerad sätt.

Kommer till kontoret, får telefonsamtal från chefen som undrar om jag kan hämta honom på en bilfirma där han lämnat bilen på service, varpå jag går ut till parkeringen igen.

Hmmm.... vad är det för konstig sladd som ligger där under min bil???
Den verkar sitta fast i något när jag drar i den....
Följer sladden till framsidan av bilen och inser att - Ja, nu kan jag utan tvekan klassas som en kvinnlig bilist - för jag har kört till jobb med inget mindre än min motorvärmarsladd släpande under bilen.

Tack och hej :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha... Förgylde min em :))

Rumpflugan sa...

Ha, ha, ha! Underbart roligt!