Sidor

onsdag 25 januari 2012

Ta i trä och spotta över axlen och allt vad man skall göra

Om man inte vill att något man berättar skall ändra sig bara för att man berättar....
Då skall man väl ta i trä, knacka i bordet, spotta över axlen och inte lägga nycklar på bordet...? eller något åt det hållet....
Nu gör jag allt på samma gång, och håller tummarna att inget händer...

Jag vill bara säga att allt går så jädrans bra med axlen.
Jag har fortfarande ondare än innan operationen - men det går framåt så oerhört snabbt.

Sjukgymnastiken är rena barnleken - Jag kommer redan till ytterläga av alla rörelser jag fått att träna på.
Jag kan ta av och på stora tröjor utan för mycket krångel.
Jag kan faktiskt göra det mesta, bara jag håller överarmen hyfsat nära kroppen.

Och framför allt - jag kan scrappa :)
Vilket innebär att jag kan åka på scrapträffen på söndag!!!!  - förutsatt att jag kan köra bil tills dess, för att växla tror jag inte jag klarar av i dagsläget...

1 kommentar:

Marie sa...

Hejsan.Gud vad skönt att höra att allt går framåt!!! Tänkte förse dig med ett litet tips ang. bilkörningen. Lägg en tjock kudde över handbromsen, som högerarmen kan vila på, så fixar du nog att växla. Det räcker ju att hålla i ratten med vänstran :-) Min mamma tröttnade på att köra mig till Ängelholm för träning, så jag fick vara kreativ :-) kram och fortsatt bättring på dig!!